Tuesday, 6 March 2012

kenangan

Pernah tak anda rasa makin anda cuba buang sesebuah kenangan itu makin dekat kenangan itu dengan anda?? Tetiba mlm ni cik yani rasa mcm tu... makin cik yani tak nak ingat sesebuah kenagan tu tetiba macam makin banyak pulak benda2 yang berkait dengan kenangan itu datang..adus...sendu betul!!
Tetiba je mlm ni cik yani jadik mcm sentimental sikit kan??Mungkin sebab hari ni antara hari yang tidak indah dalam hidup cik yani.
Namun begitu...cik yani positif.Setiap yang berlaku ada hikmahnya.Cik yani tak nak toleh belakang lagi.Life must goes on..Cik yani gembira sebab cik yani masih ada 5 orang anak yg hebat2 dan seorang mak yang super hebat!! Jadi..."ada aku kisah??"
Tak nak citer panjang2 kali ni.. cik yani nak ajak pi tengok blog cik yani yg lagi satu tu... "kelab nutrisi cik yani".. banyak tip2 kesihatan yang hebat2 kat sana.. jommm...


jom tgk ikan2 ni..biar tenang jiwa...

No comments:

Post a Comment